join my life

Alla inlägg den 5 september 2011

Av karin persson - 5 september 2011 22:26

Herregud vilken underbar helg jag har haft! Allt har varit så underbart och helt perfekt. Här kör vi en snabbis på allt som har hänt nu;

Torsdagen:

Tog tåget klockan halv sex och var uppe i sthlm klockan elva. Emir mötte upp oss på tcentralen och sen åkte vi hem till honom. Somnae ganska snabbt eftersom vi varit vakna hela dagen och dessutom jobbat på morgonen...


Fredagen:

Mötte upp suzana i stan vid tolv sen drog vi och shoppade. Snacka om att jag alltid saknar den tjejen! Hade jag fått välja hade hon bott här nere med mig och umgåtts med mig varje dag. Så underbar är hon! Hittade ganska mycket grejjer, sen fick ajg at bussen ut till blidö, där bröllopet skulle hållas. Där ute var redan khaled och co och fixade. Mötte upp alla, och tog några öl och chillade. Vi beställde pizza som tog fyra timmar att få, bokstavligen. Rabatten var hela två pizzor gratis på TJUGO dvs ingen alls nrä vi insåg att pizzorna inte ens var klara.... KAOOOS. Sen gick vi och sov vid tvåtiden. 


Lördagen:

THE BIG DAY

fatta hur fint allt var, dagen började ju toppen med kaos när riadh spräckte khaleds ögonbryn och han fick ha ett fett plåtser i halva ansiktet hela kvällen SNYGGT. Men annars var allt helt perfekt, ååååh jag älskar bröllop. Fetsen på natten var galen och hamnade i sängen runt fem fulla och glada. helt underbart!!


Söndag:

Var kvar på blidö till fem då vi kom till kista för att shoppa loss vilket vi verkligen gjorde. så nu är vi panka men sjukt nöjda med alla nya saker vi köpt :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min underbara blogg! Den är till för alla nyfikna männsikor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Andra Bloggar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards